Mi a teendő, ha ugyanarra a járműre és útszakaszra ugyanabban az időben két megvásárolt díjtétel is van? (pl. előre megvásárolt, s közben a GPS is levonja)

Ezen problémákat pillanatnyilag jogi szempontból vizsgáljuk, az Útdíj törvény végrehatási rendeletében foglaltak alapján ugyanis nincs mód a visszatérítésre.
Az Állami Autópálya Kezelő Zrt. illetőleg szerződött Bevallási Közreműködő partnerei minden hasonló jellegű technikai problémát egyedileg vizsgál meg és a bejelentést követő 5 munkanapon belül tájékoztatja az érintetteket a probléma megoldási folyamatának aktuális státuszáról.

Az eset kivizsgálásához, kérjük a megadott e-mail címre küldje el részünkre az alábbi adatokat:
ugyfel@hugo.hu vagy bk@autopalya.hu

•    Ügyfélazonosító
•    Regisztrált név (vállalat vagy magánszemély)
•    OBU ID (OBU azonosító)
•    Forgalmi rendszám
•    A rendellenesség észlelésének időpontja
•    A felmerülő kérdés pontos leírása

Amennyiben a szóban forgó kérdés megoldása technikai jellegű, annak feltárását valamint az esetleges pontatlan funkcionalitásból adódó korrekciók elvégzését minden esetben a lehetőségekhez mérten, haladéktalanul elvégezzük.