Mi a teendő, ha menet közben romlik el a GPS és a járművezető nem tud jegyet venni? (pl. nincs nála annyi pénz, telefonálni nem tud) .

Fedélzeti eszköz hiba esetén a Szerződött Útdíjfizető / Útdíjhasználó köteles Viszonylati jegyet vásárolni
A fedélzeti eszköz hibáról a Bevallási közreműködő tájékoztatja, vagy a hibát maga is észlelheti (ebben az esetben a meghibásodást jelentenie kell a Bevallási Közreműködő illetve az Egyetemes Útdíjszolgáltató (ÁAK zrt.) részére is).  Javasolt a hiba elhárításáig megállni vagy rövidebb útszakaszra megvásárolni a Viszonylati jegyet).
Vonatkozó szabályozás: Általános Szerződési Feltételek a Bevallási Közreműködők adatszolgáltatására vonatkozó egyedi szerződéshez 1. sz. melléklet - 3.2 Pont - Fedélzeti Eszköz hiba