Mi a teendő, amikor a rendszer ugyanazt az útdíjat többször is levonja, pedig a jármű csak egyszer közlekedett a megadott útvonalon?

A rendszer kiszűri az OBU eszközön illetőleg a Bevallási Közreműködőn keresztül érkező esetleges dupla bevallásokat. Hiba esetén, javasolt egyedi kivizsgálást kérvényezni.


Az eset kivizsgálásához, kérjük a megadott e-mail címre küldje el részünkre az alábbi adatokat:
ugyfel@hugo.hu vagy bk@autopalya.hu
•    Ügyfélazonosító
•    Regisztrált név (vállalat vagy magánszemély)
•    OBU ID (OBU azonosító)
•    Forgalmi rendszám
•    A rendellenesség észlelésének időpontja
•    A felmerülő kérdés pontos leírása

Amennyiben a szóban forgó kérdés megoldása technikai jellegű, annak feltárását valamint az esetleges pontatlan funkcionalitásból adódó korrekciók elvégzését minden esetben a lehetőségekhez mérten, haladéktalanul elvégezzük.